בראוניז פיצוחים פרווה עם אגוזים, שקדים וכל טוב

בראוניז פיצוחים
בראוניז פיצוחים

לכבוד טו’ בשבט, החג הכי יפה בשנה, הכנתי בראוניז מקושטים בפירות יבשים, חשבתם להיות מקוריים ובמקום להגיש צלחת פיצוחים לאורחים שלכם, תגישו להם בראוניז שבכל קובייה מופיעה אחד מפירות ארצנו הפירות היבשים שמסמלים כל כך את החג הזה, בטוח שתשבו את ליבם, הם גם יאכלו בראוניז טעים וגם ייהנו מהציפוי, בכל קובייה שמתי פרי אחר, מתכון קל ופשוט לבראוניז שישבה את ליבם של האורחים שלכם, או בני הבית. המתכון הזה לבראוניז הוא פרווה אבל אפשר לחליף את הקרם קוקוס לשמנת מתוקה, הם יצאו טעימים מאד, ממש מעדן וגם ומתאים מאד לטו’ בשבט ולכל ימות השנה. ***יש סרטון הסבר בהמשך**

מצרכים לבראוניז פיצוחים פרווה

300 גרם שוקולד מריר 70% מוצקי קקאו
1/2 כוס שמן (אני משתמשת בשמן זרעי ענבים שנחשב ליותר בריא)
כוס קמח כוסמין מלא (125 גרם).
4 ביצים
3/4 כוס קרם קוקוס (למתכון חלבי אפשר להחליף לשמנת מתוקה)
3/4 כוס סוכר קנים או סוכר חום
כפית תמצית וניל
קצת מכל דבר, אני שמתי: שבבי שקדים, פקנים, שבבי קוקוס, פיסטוקים, חמוציות, צימוקים, צנוברים
לציפוי מעל הפיצוחים: 3 כפות דבש או סירופ מייפל

אופן הכנת בראוניז פיצוחים פרווה

  1. להמיס את השוקולד והשמן תחת בן מארי (סיר עם מים רותחים ומעליו קערה) עד אשר נוצרת תערובת אחידה וחלקה (אפשר במיקרו אבל השיטה הראשונה יותר טובה).
  2. לקרר את תערובת השוקולד.
  3. בקערה נפרדת מערבבים את שאר החומרים: קודם מקציפים קלות את הביצים, מוספים את הסוכר, מוסיפים את תערובת השוקולד שהתקררה ואת הקרם קוקוס ולבסוף מוסיפים את הקמח ומאחדים את התערובת.
  4. מעבירים לתבנית מרובעת משומנת או מכוסה בנייר אפייה, לי יש תבנית מחולקת כך שיכלתי להוסיף בכל ריבוע פרי אחר, רעיון נחמד אבל אפשר גם בלי. אני הוספתי פקאנים, שבבי קוקוס, צנוברים, פיסטוקים, שבבי שקדים, צימוקים וחמוציות, השתדלתי לא להוסיף יותר מדי אלה רק עד לכיסוי שלא ישקע.
  5. מכניסים לתנור שחומם מראש ל- 180 מעלות 30 דקות, מוציאים מהתנור וכאשר הבראוניז חם מורחים בנדיבות מעל הפיצוחים דבש או סירופ מייפל.
בראוניז פיצוחים נכס לתנור

השאר תגובה